zaterdag 24 maart 2012

Little Miss Molly

Over een paar weekjes trouwen zwager & schoonzus.
Midden in juni, aan het water!

Daar hoort een jurkje bij vind ik!
En zoals dat gaat (althans bij mij!) vind ik nooit als ik zoek,
maar loop ik er tegen aan als ik geen tijd heb
en met een snotterig kind even ergens een kijkje neem.

Vanaf een afstand zag ik het stofje.. lichtblauw met rood!
Mijn Ultieme kleurencombinatie!
Daar ik nog met het snottertje bezig was heb ik De Jurk wel
even veilig in een hokje gehangen voor het geval dat..

En toen mocht ze aan, ze bleek "Molly" te heten,
een naam waar ik wat mee heb sinds een oud kinderboekje van vroeger
(Althans, dat hoop ik, anders heb ik geen idee hoe ik aan de voorliefde voor deze naam kom...;))

Maar goed, Molly en ik bleken leuk.
Erg leuk!
Maar ik bleek tussen 2 maten in te zitten.
Geen probleem vond de verkoopster,
en zo kwam het dat ik samen met Molly naar de kleermaker mocht.

Die zag meteen het probleem, spelde achter wat strakker, voorzag me van advies
voor het kleine Snottertje en deelde aardbeien uit.
Een kleermaker naar m'n hart!

De winkel betaalde de vermaakkosten nog onder het mom:
"Jij blij, wij blij, hij staat je fantastisch!"

Volgende week mag ik Molly ophalen,
Ik zal haar vast even aan jullie voorstellen:


Ik betwijfel of ik ook een strandbal vast ga houden met deze jurk aan...;)


En een strik!


~ The only rule is: "Don't be boring!" Dress cute wherever you go, life is to short to blend in! ~
Author unknown

10 opmerkingen:

  1. Hij is heeeeeeel mooi!
    En wat een goede service van de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Heb zelf ook eens een jurk besteld (dit model) van House of Dots en bleek ook tussen twee maten in te hangen :-). Heb 'm toen toch maar terug gestuurd... Lucky jij met het vermaken! Helemaal super! Je gaat de blits maken op het feestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh ik loop al een hele tijd te zoeken naar een goede gelegenheid om bij hun de donker blauwe met witte stipjes variant aan te schaffen.
    Wat ontzettend gaaf dat jij deze hebt gekocht!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee, wat een mooie! En wat dacht je van deze voor je kleine meisje? :)

    http://spiegelstiksels.blogspot.com/2012/03/antoinette-ahoi.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe het maar even zo, ik heb je een award gegeven. Je kan kijken op: http://devrolijkeletterbak.blogspot.com/2012/03/award.html

    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha! Ik had je laatst gemaild om je adres te vragen voor het opsturen van m'n post giveaway, maar ik heb niets meer gehoord. Klopt dat wel? Als je nog interesse hebt, laat even een berichtje achter op m'n blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt hoor, je had je mail adres achtergelaten. Maar ik heb je dus al gemaild en nog steeds geen reactie gekregen (bijna twee weken geleden). Vandaar dat ik je nog een berichtje stuurde hier op je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen